ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

O SKI KARTICA PROGRAMU POGODNOSTI
  • Šta je Ski kartica program pogodnosti?
    Ski kartica program pogodnosti je program pogodnosti u koji je uključeno više partnera, a preko koga, nakon što postanete član, dobjate Ski karticu ostvarujete popuste i/ili benefite prilikom kupovine.
  • Kako mogu da se registrujem za korišćenje Ski kartica programa pogodnosti?
    Potrebno je da popunite pristupnicu na internet adresi www.skikartica.rs/registracija/ ili popunjavanjem papirne pristupnice na prodajnim mestima naših partnera.
  • Da li je registracija na Ski kartica program pogodnosti besplatna?
    Nije. Članstvo u programu za komercijalne korisnike se plaća u skladu sa aktuelnim pravilima programa. Detalje o načinima plaćanja pogledajte u okviru aktuelnih pravila na internet adresi www.skikartica.rs/aktuelna-pravila.
  • Da li je registracija za Ski kartica program pogodnosti na neograničeno vreme?
    Nije. Korisnik se registruje za jednu sezonu (12 meseci), nakon čega može po želji produžiti članstvo. Sezona u ovom smislu traje od 01.06. do 31.05, bez obzira na datum pristupanja programu pogodnosti.
  • Kako se produžava člnastvo u Ski kartica programu pogodnosti?
    Potrebno je da popunite pristupnicu na internet adresi www.skikartica.rs/registracija/ ili popunjavanjem papirne pristupnice na prodajnim mestima naših partnera.
  • Da li se u Ski kartica programu pogodnosti skupljaju poeni i do kada se mogu iskoristiti?
    Ne, u Ski kartica programu pogodnosti ne skupljaju se poeni. Korisnici ostvaruju konkretne odobrene popuste kod Partnera.
  • Koji popusti ili benefiti postoje i kako se koriste?
    Spisak partnera i ponuđenih popusta i benefita možete pogledati na internet stranici www.skikartica.rs/partneri/.
    Kako biste iskoristili popuste i/ili benefite prilikom kupovine potrebno je da pokažete vašu karticu zaposlenima kod partnera.
  • Gde mogu da iskoristim benefite?
    Benefiti se mogu iskoristiti u svim poslovnim objektima partnera, spisak možete pogledati na internet www.skikartica.rs/partneri/.
  • Mogu li da promenim svoje lične podatke?
    U svakom trenutku svoje lične podatke možete promeniti tako što ćete uputiti zahtev za promenu na mail adresu info@skikartica.rs ili pozivom na kontakt centar 061 608 1700.
  • Kako mogu da dam delimičnu saglasnost za obradu svoji podataka?
    Za davanje delimične saglasnosti za obradu vaših podataka, potrebno je da tako obeležite prilikom registracije odgovorom NE na ponuđena pitanja. Ukoliko ste slučajno dali saglasnost koju niste želeli, isto možete promeniti tako što ćete uputiti zahtev na mail adresu info@skikartica.rs ili pozivom na kontakt centar 061 608 1700.
O SKI KARTICI
  • Koliko je potrebno da se obrade podaci sa pristupnice?
    Nakon popunjavanja pristupnice, počinje proces personalizacije vaše kartice. Karticu dobijate na adresu upisanu u pristupnici u roku do 5 radnih dana.
    Ukoliko ste karticu kupili i preuzeli kod partnera, rok za personalizaciju kartice je isti.
  • Da li je Ski kartica platna kartica?
    Ne, Ski kartica nije platna kartica. Plaćanje kod Partnera vršite u skladu sa njihovim internim pravilima.
  • Da li Ski kartica može da se koristi za online kupovinu?
    Ski kartica se za online kupovinu može koristiti u zavisnosti od tehničkih uslova i mogućnosti partnera programa.
  • Izgubio/la samsvoju Ski karticu. Šta da radim?
    Kontaktirajte nas na mail adresu info@skikartica.rs ili pozivom na kontakt centar 061 608 1700. Nova kartica izdaje se u skaldu sa pravilima programa koje možete pročitati na strani www.skikartica.rs/pravila-programa.
O PARTNERIMA
  • Koji popusti ili benefiti postoje i kako se koriste?
    Spisak partnera i ponuđenih popusta i benefita možete pogledati na internet stranici www.skikartica.rs/partneri/.
    Kako biste iskoristili popuste i/ili benefite prilikom kupovine potrebno je da pokažete vašu karticu zaposlenima kod partnera.
  • Gde mogu da iskoristim benefite?
    Benefiti se mogu iskoristiti u svim poslovnim objektima partnera, spisak možete pogledati na internet www.skikartica.rs/partneri/.
  • Da li se popusti sabiraju sa postojećim akcijama kod partnera?
    Sabiranje popusta je stvar internih pravila partnera. Ukoliko nije jasno naznačeno u benefitima za korisnike Ski kartice, najbolje je pre kupovine proveriti kod određenog parnera.